لینک سازی توسط تسمینو
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

طول محتوا یک عامل غیرمستقیم در رتبه بندی است. مقالاتی که به صورت عمقی به بیان یک مسئله می پردازند نسبت به مطالب کلی در مدت زمان کم تری در صفحه اول گوگل قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که برای پیشی گرفتن از رقبای خود، باید آنچه که آنها انجام داده اند را تکرار کنید، البته بهتر و کاملتر. اگر به شیوه دستی این کار را انجام می دهید،به دنبال کلماتی باشید که در طول مقاله تکرار می شوند.


یعنی سعی کنید وب سایت شما تنها در یک موضوع خاص فعالیت و تخصص داشته باشد. این مهم باعث می شود تمرکز شما برای تولید محتوا و بروز رسانی های سایت بیشتر باشد و هم اینکه گوگل نسبت به سایت های تخصصی توجه ویژه ای دارد. سوالی که تقریبا تمام مشتریان و کارفرما ها از ما می پرسند این است که چه زمانی سایت به صفحه اول گوگل می آید؟ یا چه عواملی در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل موثر هستند؟ پاسخ به این پرسش وابسته به متغیرهای فراوانی مثل وضعیت و کیفیت حال حاضر سایت ، شرایط رقبا ، کلمات کلیدی مدنظر برای ارتقا رتبه سایت به صفحه اول گوگل و بسیاری فاکتورهای دیگر است.

به همین دلیل،بهتر است از چند ابزار باهم استفاده کنید تا مطمئن شوید که تصمیماتی که می گیرید مبتنی بر داده ها است. جهت رسیدن به این هدف نیازمند طراحی صفحه اولی جذابی هستیم که نیاز کاربر را رفع نماید و کاربر برای مدت زمان طولانی در سایت باقی مانده و در کل سایت گشت و گذار کند.

و سعی می کنیم نتایج این تحقیقات و مطالعات را در اختیار اعضای محترم آکادمی رخ اد قرار دهیم. وقتی زمان زیادی را در عصر اطلاعات صرف کرده باشید، طبیعیست که از یاد ببرید سرعت و دقت اینترنت چه اندازه شگفت‌انگیز است. با وجود این‌که میلیاردها میلیارد صفحه ایندکس شده در سطح شبکه وب وجود دارد، موتورهای جستجو قادرند پاسخ یک سؤال مشخص را ظرف چند ثانیه بیابند(اگر هنوز هم متوجه نشده‌اید این مسأله چقدر شگفت‌آور است، به یک کتابخانه سئو تسمینو بروید یعنی https://www.tesmino.com/blog/سئوی-سایت و سعی کنید جواب آن سؤال را به روش قدیمی کارت‌های موضوعی ۲۵ سال پیش به دست آورید.

برای اینکه در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید و به بهترین جایگاه برسید ، شاید بیش از یک سال صبر و پشتکار نیاز داشته باشد. استفاده از کلمات کلیدی طولانی به این دلیل مهم است که رقابت بر سر آن ها کم است و کاربران غیر حرفه ای هم بیشتر برای جستجو از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند. بر اساس یک آمار کلی در این زمینه، فقط ۳۰ درصد از جستجوها با استفاده از کلمات کلیدی اصلی است و ۷۰ درصد کاربران برای جستجو کلمات کلیدی طولانی را می نویسند و جستجو می کنند. از طرفی استفاده از کلمات کلیدی طولانی باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش نرخ تبدیل (تبدیل کاربر به مشتری) خواهد شد.

اگر الان درحال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد به دنبال راه هایی برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت خود می باشید. اگر در پیاده سازی این تکنیک ها به مشکل خوردید، آزمایش را ادامه دهید تا زمانیکه نتیجه بگیرید.

منبع: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: لینک سازی توسط تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: